Godzilla Wiki
Advertisement
Godzilla Wiki

Behemoth jest hybrydą mamuta i goryla z gatunku Titanus Behemoth. Należy do stada Tytanów. Pojawia się w filmie Godzilla II: Król potworów jako jeden z kilku potworów, które po przejęciu władzy przez King Ghidorę zostają pokazane jak atakują miasta i sieją spustoszenie. Jednak po odzyskaniu władzy przez Godzillę, Behemoth staje się przyjazny ludziom i żyje z nimi w koegzystencji.

Historia[]

Behemoth był jednym z Tytanów, których miejsce hibernacji zostało odkryte przez Monarch pomiędzy 2014 i 2019, a znajdowało się ono pod Rio de Janeiro. Do pilnowania miejsca uśpienia mamuto-goryla, organizacja zbudowała placówkę o numerze 58. W 2019 doszło do przełomowych wydarzeń - doktor Emma Russell wespół z ekoterrorystą Alanem Jonahem chcieli obudzić wszystkich Tytanów uważając, że tylko tak zatrzymają proces samozagłady Ziemi, którą zaczął gatunek ludzki. Jednym z obudzonych potworów był King Ghidorah, gdyż nie byli oni świadomi, że złoty smok chce wybić ludzi. Niebawem w wyniku ataku Destruktora Tlenu, Godzilla został poważnie osłabiony, a nowym alfą został King Ghidorah, który po przejęciu władzy wezwał wszystkich Tytanów do zbudzenia się. Jednym z nich był właśnie Behemoth, który tym samym zakończył trwający wieki proces hibernacji. Podporządkowani woli nowego alfy Tytani zaatakowali ludzi, by pomóc Ghidorze ich wybić - celem Behemotha stało się Rio de Janeiro. Jednakże niebawem za sprawą Madison Russell (córki Emmy), Tytani natychmiastowo się uspokoili i zaprzestali ataków. Była to zasługa ORCI, której sygnał dziewczyna wysłała z Bostonu i który usłyszeli wszyscy Tytani - miała ona częstotliwość alfa, co potwory oczywiście odebrały jako kolejnego alfę i w ślad za sygnałem, ruszyły mu do Bostonu na spotkanie. Niebawem w rzeczonym amerykańskim mieście doszło do ostatecznego pojedynku o władzę nad Tytanami między King Ghidorą i odrodzonym Godzillą, którą wygrał ten drugi, zabijając oponenta. Tuż po zakończeniu walki, Behemoth wraz z Methuselahem, Scyllą i GNOL 3 zjawił się w Bostonie. Wspomniana czwórka oraz Rodan oddali Godzilli hołd, czyniąc go tym samym nowym alfą stada Tytanów. Pod rządami dinozaura, potwory wróciły do dawnej koegzystencji z ludźmi. Wtedy też okazało się, że na szlaku, którym Behemoth przeszedł podczas atakowania ludzi, odrodziły się wymarłe połacie lasu amazońskiego.

Galeria[]

Wystąpienia[]

Filmy[]

Książki[]

Komiksy[]