Godzilla Wiki
Advertisement
Godzilla Wiki
MechaGodzilla 1 Legends.jpg
Ten artykuł nadal jest w fazie konstrukcji, niczym najnowszy model Mechagodzilli. Pomóż nam go rozbudować, a szybciej będzie można go pokazać ludziom!

Gigan to obcy-cyborg wystepujacy w filmach: Godzilla vs Gigan , Godzilla vs megalon.

Historia[]

Godzilla vs Gigan[]

Gigan po raz pierwszy pojawił się w filmie Godzilla kontra Gigan, w którym był kontrolowany przez Mgławicę Mgławicę Mgławicę Kosmicznego Łowcy. Został wysłany na ziemię, aby zniszczyć ją wraz z królem Ghidorah. Zaatakowali miasto, ale przerwali im Godzilla i Anguirus. Walczyli w Krainie Dzieci Świata i prawie zabili dwa potwory. Po zniszczeniu Godzilla Tower, Gigan i King Ghidorah zostają uwolnieni spod kontroli umysłu, a dwa ziemskie potwory wypchnęły ich z powrotem w kosmos.

Godzilla vs Megalon[]

Gigan powrócił w Godzilla kontra Megalon, jak został wezwany przez Seatopian, aby pomóc im podbić Ziemię. Przybył, aby pomóc Megalonowi w walce z Godzillą i prawie go zabili. Jet Jaguar zaatakował Gigana, ale został też pokonany. Dwa potwory odzyskały siły i ponownie walczyły z Giganem i Megalonem. Gigan wycofał się w kosmos, a Megalon wrócił do Seatopii.

Zone Fighter[]

Później Gigan pojawił się ponownie jako jedna z Bestii Grozy Garogasa w Zone Fighter. Okazuje się, że po tym, jak został ponownie wypchnięty w kosmos przez połączone wysiłki Godzilli i Jet Jaguara, został schwytany przez Garogas. Podczas jego ostatniej bitwy jego cybernetyka została poważnie uszkodzona, więc Garogowie go naprawili. Przede wszystkim Gigan miał problemy ze spowolnieniem podczas lotu i musiał rozmieścić spadochrony jak statek kosmiczny.

Jednak Garogas wyposażyli pazury Gigana w specjalną zdolność, która sprawiała, że ​​przedmioty eksplodowały, gdy uderzał je bronią. Gigan został wysłany na Ziemię, gdzie walczył z Zone Fighter i prawie go pokonał. Jednak Godzilla, który zaprzyjaźnił się z rodziną Sakimori i pamiętając Gigana i bicie, które zadał nie tylko sobie, ale także Anguirusowi i Jet Jaguarowi, wziął go na drugi rewanż, pokonując Gigana i zmuszając go do wycofać się jeszcze raz. Jednak kontrola Garogan nad Giganem pozostała i ponownie wysłali go do bitwy.

Jednak obrażenia, jakie Gigan doznał podczas walki z Godzillą, nie zostały naprawione, a Gigan został mocno pobity przez Zone. Po krótkiej walce Zone Fighter użył swojej Meteor Missile Might na Gigana, a obcy potwór wędrował wokół, tryskając czarnym dymem, zanim przewrócił się na jego bok. Jego wizjer wyłączył się, gdy zaczął niekontrolowanie pienić się w ustach, po czym eksplodował w ogromną kulę ognia, w końcu pokonany.

Advertisement