Godzilla: Smash3 to gra logiczna opracowana przez Pipeworks i wydana na iPhone, iPad, iPod Touch i urządzenia z systemem Android 16 maja. Aplikację można pobrać i grać za darmo.



Rozgrywka



Godzilla: Smash3 wykorzystuje zagadki turowe, aby pokazać kinowe, generowane komputerowo sceny z udziałem Godzilli.

W grze występuje kilka różnych rodzajów kafelków. Główne kafelki to:

Niebieskie kafelki Godzilli - są to najczęściej spotykane kafelki. Zadają najmniejsze szkody. Żółte kafelki Godzilli - są mniej powszechne niż niebieskie, ale powodują większe obrażenia. Pomarańczowe kafelki Godzilli - są rzadkie, ale są bardzo potężne. Płytki oddechu atomowego - dodają punkty do miernika oddechu atomowego Godzilli. Kiedy jest pełny, Godzilla może użyć swojego atomowego oddechu do ogromnych obrażeń. Żetony życia - przywracają zdrowie Godzilli. Płytki wroga to:

Płytki blokujące - pojawiają się, gdy gracz atakuje budynek. Blokują ścieżki do innych płytek. Żetony żołnierzy - należy je szybko usunąć. Atakują Godzillę w każdym meczu. Gracz musi dotknąć typu płytki, którego chce użyć w tej turze i przesunąć się po ekranie do dowolnej prostopadłej płytki we wszystkich ośmiu otaczających kierunkach, która jest taka sama, jak wybrał. Aby Godzilla mogła cokolwiek zrobić, należy wybrać co najmniej trzy płytki. Kiedy gracz puści wybrane przez siebie płytki, odpowiednie funkcje płytek będą działać w tej turze, a efekty będą tym większe, im więcej płytek zostanie wybranych. Po wybraniu co najmniej ośmiu takich samych płytek każda płytka będąca wielokrotnością ośmiu będzie się świecić. Wzmacniają one działanie płytek i dają więcej punktów. Kiedy zostaną użyte po raz pierwszy w kolejno wybranym zestawie płytek, sprawią, że losowa płytka również otrzyma tę świecącą ikonę. Jeśli ta druga świecąca płytka zostanie wybrana z co najmniej dwoma innymi, eksploduje wszystkie rzędy, na których się znajduje, i da graczowi kombinację. Jeśli inne świecące płytki dzielą rząd z płytką, która wybuchła, również eksplodują i dodają dodatkowy punkt do kombinacji. Gdy nie będzie już błyszczących płytek, kombinacja zakończy się, a punkty zostaną dodane do wyniku. Budynki można znaleźć w trakcie gry i mogą dawać specjalny rodzaj brązowych kafelków.

Godzilla zaczyna od pięciu żyć, a jedno życie jest tracone za każdym razem, gdy zdrowie Godzilli osiąga zero. Gdy graczowi skończą się życia, musi poczekać 30 minut, aby móc ponownie zagrać, lub może kupić więcej żyć, korzystając z zakupów w aplikacji.



Wrogowie



W trakcie gry Godzilla mierzy się z szeregiem militarnych przeciwników. Są to głównie łodzie, okręty podwodne, czołgi, helikoptery i myśliwce. Godzilla walczy ze skrzydlatym GNOL jako główny boss serii poziomów w Tokio, a następnie ośmionogi GNOL jako główny boss poziomów San Francisco.


poziomy



Obszar Tokio obejmuje 35 poziomów, a obszar San Francisco ma dodatkowe 45 poziomów do ukończenia.

Wkrótce zostanie wydana nowa lokalizacja nad Oceanem Spokojnym z 40 zupełnie nowymi poziomami.



Aktualizacje



Istnieją trzy moce, które gracz może ulepszyć w miarę postępów w grze. Należą do nich ATAK, OBRONA i MOC ATOMOWA. Za każdym razem, gdy poziom zostanie ukończony, otrzymasz od 1 do 3 gwiazdek. Każda ranga zwiększa liczbę gwiazdek, które trzeba zebrać o wielokrotność 3, aż osiągnie 15, gdzie każda kolejna ranga zawsze będzie wymagała 15 gwiazdek. Gdy gracz podniesie rangę, zostanie przyznane ulepszenie, które pozwoli mu ulepszyć jedną ze swoich mocy.


Historia



Gra została po raz pierwszy ujawniona przez Rogue Play 17 marca 2014 roku wraz z premierą zwiastuna gry.

Gra została wydana 16 maja 2014 roku.

Kolejne aktualizacje zawierały poprawki błędów, dostosowania poziomów czasowych, na które wielu graczy na starszych urządzeniach narzekało, że są `` niemożliwe do pokonania bez kontynuowania zakupu, ponieważ gra pozostaje w tyle na starszych urządzeniach, aktualizacje ikonografii gry i poprawki do gry - duża siła niektórych wrogów.

Seria poziomów na Pacyfiku została ogłoszona 26 czerwca 2014 roku.



Opis


„Król Potworów ” powraca w mobilnym debiucie Godzilli!

Uwolnij moc Godzilli i pokonaj wrogów w tej wyjątkowej mieszance oszałamiającej akcji 3D i trudnych łamigłówek. Kontroluj każde tupnięcie, cięcie i gryzienie, dopasowując - lub ROZMYWAJĄC - płytki puzzli, aby prowadzić Godzillę przez dziesiątki poziomów w miastach na całym świecie.

Ulepsz Godzillę, aby pasowała do Twojego stylu gry i wzywaj przyjaciół w razie potrzeby. Używaj potężnych wzmocnień, aby zdobywać nowe cele i łamigłówki na każdym poziomie, lub zwiększaj energię, aby uwolnić charakterystyczne ataki Godzilli.

Dostępne na iOS i Androida w maju ”.


Kaju



Godzilla - Godzilla jest bezpośrednio oparta na projekcie LegendaryGoji z 2014 roku. GNOL - Pojawiają się skrzydlaci i ośmionożni GNOL .

Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA, o ile nie zaznaczono inaczej.