MechaGodzilla 1 Legends.jpg
Ten artykuł nadal jest w fazie konstrukcji, niczym najnowszy model Mechagodzilli. Pomóż nam go rozbudować, a szybciej będzie można go pokazać ludziom!

King Ghidorah to kaiju występujący w filmie Godzilla: Pożeracz Planet.

Historia[edytuj | edytuj kod]

Po upadku Mechagodzilla City i zdobyciu zwolenników dzięki przetrwaniu tamtejszych wydarzeń przez Haruo, Metphies i Endurph spiskowali, by w końcu wezwać Ghidorę. Metphies zdecydował się działać jako gospodarz Ghidorah zamiast braku zaangażowania Haruo, a on i Endurph udaje się go wezwać, zabijając jego wyznawców kultu, w tym Adama Bindewalda (który był jedynym, który zdał sobie sprawę ze swojej zagłady).
Ghidorah następnie zamanifestował się na orbicie ziemskiej i przystąpił do zniszczenia Aratrum. Sama obecność potwora zniekształcała przestrzeń i czas wokół niego. Wybuch statku kosmicznego przebudził Godzillę, który chwilę potem dostrzegł na niebie trzy portale. Za ich pomocą Ghidorah zstąpił na Ziemię i został natychmiastowo postrzelony przez Króla Potworów. Niefortunnie, atomowy oddech Godzilli jedynie odbił się od kosmity, nie czyniąc mu krzywdy. W odpowiedzi Ghidorah przystąpił do ataku. Zanim zdążył zareagować, Godzilla znalazł się w szczękach abominacji wielowymiarowej, która stale raziła go elektrycznością. Widząc doskonały sposób na wykorzystanie nadmiaru energii, Godzilla zaczął zamieniać dostarczaną elektryczność w ciepło, aby następnie przekształcić się w Szkarłatnego Godzillę. Jednak nawet on ugiął się przed potęgą Ghidory, który jednym ugryzieniem wyssał całą energię niezbędną do transformacji w Szkarłatnego Godzillę, po czym przystąpił do powolnego zaabsorbowania sił życiowych Króla Potworów.
Martin Lazzari później spekulował, że natura bestii wynika z jej pozawymiarowego pochodzenia, które zmusiło go do przestrzegania zupełnie innego zestawu praw fizyki i żeby wejść do ziemskiego wymiaru, kosmiczna abominacja wymagała gospodarza, którym okazał się Metphies. Haruo skonfrontował się ze swoim dawnym przyjacielem na pobliskim wzgórzu oraz zadał mu pytanie, co to wszystko znaczy. Kapłan Ghidory wyjaśnił mu wyznawaną teologię i powód, dla którego czczą Króla Próżni. Mianowicie w pewnym momencie eksploracji kosmosu, rasa Exifów odkryła stworzenie tak wspaniałe, przy którym całe inne życie jest jedynie prochem. Kiedy tylko rasa znalazła sposób dla Ghidory na wejście w rzeczywistość, Król Próżni odwdzięczył się im, pożerając ich rodzinną planetę. Tak rozpoczęła się tułaczka Exifów po kosmosie, którzy przez następne milenia znajdywali planety zamieszkałe przez istoty czujące. Tam tworzyli kulty wyznawców Ghidory i kiedy tylko zebrała się ich wystarczająca ilość, Ghidorah manifestował się, po czym niszczył całą planetę. Następnie Haruo zaczął doświadczać różnych halucynacji, między innymi ataku atomowego na Japonię oraz cienia Ghidory lecącego prosto na niego z otwartymi szczękami.
Tortury psychiczne zostały jednak przetrwane przez objawienie się Mothry, dzięki czemu Haruo był w stanie zniszczyć amulet w oku Metphiesa, klucz do egzystencji Ghidory w ziemskim wymiarze. Abominacja wielowymiarowa straciła swoje zdolności, przez co stała się podatna na ataki Godzilli. Jedna z głów smoka została zniszczona atomowym oddechem, niszcząc ją na poziomie cząsteczkowym. Druga z głów została pochwycona przez ramiona Króla Potwórów, które następnie oderwały żuchwę kosmity. Ostatnia z głów została postrzelona prosto w twarz oddechem atomowym, nie niszcząc jej, lecz wysyłając ją z powrotem do portalu z którego wylazła. Następnie wszystkie trzy portale Ghidory zostały zniszczone przez oddech atomowy Godzilli.
Miesiące po śmierci Metphiesa, Martinowi udało się naprawić sępa za pomocą nanometalu pozyskanego z ciała Yuko Tani. Tymczasem Haruo usłyszał głos swojego dawnego przyjaciela, którzy zdradza mu, że Ghidorah powróci na Ziemię i ją pożrę. Dlatego też Haruo postanawia popełnić samobójstwo, aby Ghidorah nie miał szans na powtórną manifestację w wymiarze. W tym celu wchodzi do sępa z resztkami nanometalu i zwłokami Yuko, a następnie leci w kierunku Godzilli. Dostrzegając niezniszczony nanometal, Godzilla niszczy sępa oddechem atomowym, zabijając Haruo.