Godzilla Wiki
Advertisement
Godzilla Wiki

Servum to podgatunek Godzilli, który wyewoluował w wyniku 20 000 lat panowania Króla Potworów nad Ziemią. Istnieją dwa typy tego gatunku - latający i pełzający. Pojawia się we wszystkich filmach trylogii anime jako poboczny antagonista.

Wygląd[]

Tak jak Godzilla, Servum posiada chropowatą, niebieskawą skórę, a od szyi, przez grzbiet, aż do ogona biegną charakterystyczne kolce. Jednak od "oryginalnego" pobratymcy, zdecydowanie różni się wyglądem - Servum ma smukłą budowę ciała, jego głowa ma gadzi wygląd, w której znajduje się para czerwonych oczu. Latająca forma posiada szczęki, które zamiast zębów mają drobne igiełki, osiąga do 10 metrów, ma długie skrzydła oraz tylne kończyny, a ogony zakończone są czymś na kształt morgenszterna. Z kolei pełzająca forma mierzy do 6,5 metra długości, nie posiada skrzydeł i kończyn, a zamiast szczęk posiada przyssawki wypełnione igłami, zaś skóra ma gładką obudowę.

Osobowość[]

Servum, podobnie jak Godzilla, dąży do wybicia ludzkości, instynktownie ich atakując i zabijając. Jednakże, inaczej niż Król Potworów, ten podgatunek jest całkowicie dziki i zwierzęcy. Nie wahają się nawet przed popełnianiem kanibalizmu. Potrafią również działać jako rój.

Wystąpienia[]

  • Godzilla: Planeta Potworów
  • Godzilla: Miasto na Krawędzi Bitwy
  • Godzilla: Pożeracz Planet
Advertisement